Oost europa; Here we come!

10 maart 2019 - Heerhugowaard, Nederland

Welkom op ons reisblog! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Nog 5 weken en 5 dagen voor vertrek! 19 april 2019 starten wij onze reis vanaf Heerhugowaard en waar het ons gaat brengen is nog een grote vraag! Ruim drie maanden vol mogelijkheden, vrijheid, avontuur en uitdagingen, we hebben er super veel zin in!

Het masterplan: We starten met een familie bezoekje in Duitsland bij de tante van Mike en willen via de Brennerpas door Oostenrijk naar noord Italië. Vervolgens reizen we door naar Slovenië, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, naar Noord Giekenland. Vanuit daar Reizen we weer naar boven; Macedonië of Bulgarije, Servië of Roemenië, Hongarije, Slowakije, Tsjechië en Polen waarna we via Duitsland weer terug trekken naar onze roots.

Grootse plannen maar wij verbazen ons er niet over als wij anders reizen. Blijf je ons volgen?

Liefs Michael, Anneke, Vince en Joy!

1. Reislogger:
    10 maart 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Martijn en Kathy:
    10 maart 2019
    Hey luitjes! We gaan jullie zeker volgen! Echt stoer dat jullie dit ondernemen, jullie laten zien je nergens door te laten tegenhouden! Toppers!
  3. Frits:
    10 maart 2019
    Goede s middags lees ook paul van hoofd van hier tot Tokio groetjes veel succes
  4. Dirk-Jan:
    10 maart 2019
    Wat zal dit een mooie en avontuurlijke reis worden voor jullie. Zal jullie missen!
    Liefs V
  5. Slee en suus:
    10 maart 2019
    Mike an en kids geniet er volop van en het blijft een mooie en stoere onderneming Suus en ik wensen jullie alvast een prachtige reis om nooit te vergeten jongens. Dikke x Suus slee en kids
  6. Regina:
    Hallo allemaal
    Heel veel plezier word een spannende reis vol met verassingen
  7. Vero:
    Lieve An en Mike
    Wij verwachten veel mooie en grappige verhalen a la de mayoman 😉
    Maak er een onvergetelijke reis van samen !
    We gaan jullie wel missen hoor en de kids ook😘

Liefs Vero Paul Evi en Reef
  8. Paulus:
    11 maart 2019
    Gelukkig zijn jullie verliefd geworden in een klein tentje🥰🥰. Dus dit moet goed komen👍🏻 Geniet er van!
  9. Miranda:
    9 april 2019
    Heel veel plezier samen...geniet er van!!! Groetjes van René, Miranda, Nick/ Merijn en Mike
  10. Jackelien:
    18 april 2019
    Leuk hoor! Als collega’s gaan we jullie ook zeker volgen. Heel veel plezier toegewenst!
  11. Alma:
    26 april 2019
    Lekker onderweg, de eerste pech al gehad. Dus de rest van de reis gaat voorspoedig 😎😘
  12. Cees:
    28 april 2019
    Ik ben de reis enthousiast aan het volgen maaaaar?? Ik hoor en zie een apsolute radiostilte Gaat het allemaal goed hebben jullie het nu al te druk😨😊🔛